کد خبر: ۱۵۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مربیان و مدیران به بازیکنان می‌گویند وارد حاشیه‌های فضای مجازی نشوید اما جرأت ندارند به گنده‌های تیم‌شان بگویند استوری سیاسی نگذارید؛ می‌دانید چرا؟ چون همان گنده‌ها هستند که قراردادهای بالای ۱۰ میلیارد دارند و می‌توانند جلوی اعتصاب بازیکنان را بگیرند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ یکی از شرح وظایف ثابت یحیی گل‌محمدی و محمود فکری این است که در تمرینات به بازیکنان بگویند کاری به حواشی نداشته باشید و فقط به بازی آینده فکر کنید!
راستش این کار را ۸۳ میلیون ایرانی هم می‌توانند انجام بدهند و خیلی سخت نیست هر روز به بازیکنانی که ۳ تا ۱۳ میلیارد قرارداد دارند بگویی کاری به حواشی نداشته باشید! اما سؤال اینجاست که چرا مثلاً یحیی برای برکناری رئیس هیئت ‌مدیره به وزیر ورزش اولتیماتوم می‌دهد ولی حاضر به مناظره با رسول‌پناه نمی‌شود؟ چرا او مهدی شیری را می‌گذارد دفاع وسط؟ بله، مسائل فنی به مربی ربط دارد و به ما مربوط نیست اما به نظر شما وقتی استقلال گران‌ترین دروازه‌بان لیگ را از تراکتور می‌خرد چرا باید به حسینی بازی بدهد که آن گل را بخورد؟ آیا مربیان و مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خودشان هیچ نقشی در حاشیه‌ها ندارند که هر روز از بازیکنان می‌خواهند کاری به حاشیه‌ها نداشته باشند؟ ریشه این حاشیه‌ها کجاست؟ تا حالا چند بار خود مسئولان زحمتکش استقلال اسناد محرمانه باشگاه را به رسانه‌ها و فضای مجازی داده‌اند؟ همین پریروز رئیس هیئت ‌مدیره پرسپولیس گفت خبرهای خوبی در راه است و دیروز خبر رسید که پنجره نقل‌ و انتقالات پرسپولیس بسته شده است!
بله، مربیان و مدیران به بازیکنان می‌گویند وارد حاشیه‌های فضای مجازی نشوید اما جرأت ندارند به گنده‌های تیم‌شان بگویند استوری سیاسی نگذارید؛ می‌دانید چرا؟ چون همان گنده‌ها هستند که قراردادهای بالای ۱۰ میلیارد دارند و می‌توانند جلوی اعتصاب بازیکنان را بگیرند! البته بازیکنان بهتر است فقط به بازی آینده فکر کنند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار